توضیحات

حمل بار به صورت پس کرایه چیست؟

باربری کرج

باربری کرج به صورت پس کرایه به معنی پرداخت هزینه حمل مرسوله توسط گیرنده است. شرکت باربری لوان نور پس از ارسال مرسولات، در زمان تحویل به گیرنده، هزینه ارسال بار خود را دریافت می کند؛ در شرکت لوان نوراین امکان فراهم شده است که هزینه های داخل شهری مانند هزینه های آژانس و تخلیه بار نیز در مقصد قابل پرداخت باشند.

در این سرویس فرستنده متعهد می شود که چنانچه گیرنده از پرداخت هزینه باربری  خودداری کند شرکت علاوه بر برگشت مرسوله به فرستنده، هزینه های رفت و برگشت مرسوله را از فرستنده دریافت کند. خدمات پس کرایه فقط برای محموله هایی  که متعارف و قابل ارزش گزاری در برابر کرایه حمل و ارزش کالا را برخوردار باشند قابل اجرا بوده و بدین منظور باید هماهنگی لازم با شرکت لوان نور به عمل آید. به دلیل عدم پذیرش شرکتهای هوایی و محدودیت های امنیت پرواز، کالاهای خطرناک، مایعات و محموله های دارای وزن و ابعاد غیر متعارف مشمول خدمات پس کرایه اکسپرس نمی شوند. برای سفارش حمل این گونه کالاها می توانید با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.

حمل به صورت پس کرایه میتواند شامل هزینه پیک داخل شهری (شهر مبدا )،هزینه های انبار داری و کرایه حمل محموله باشد و تمامی این هزینه ها در زمانی که تحویل گیرنده در شهر مقصد اقدام به دریافت محموله کرد دریافت میشود .

برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه پس کرایه کالا  میتوانید به صورت حضوری در دفتر ما  حضور پیدا کنید و یا با کارشناسان ارسال بار تماس بگیرید. 

شما میتوانید برای حمل  بار به صورت پس کرایه  مرسوله خود را تحویل دفتر باربری کرج لوان نور تعاونی 8 دهید و یا با شماره تلفن 09121857658  تماس گرفته و هماهنگی لازم را برای دریافت مرسوله از شما و تحویل باربری کرج به عمل آورید و سپس بعد از کمتر 24 ساعت محموله خود را در دفاتر شهرستان لوان نور تحویل بگیرید.

 

بیشتر بخوانید: باربری کمالشهر

باربری شهرک صنعتی هشتگرد

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها