توضیحات

حمل بار به مشهد از کرج

ارسال بار به مشهد

یکی از خدمات شرکت باربری لوان نور حمل بار به صورت هرروزه به مشهد است بار های ارسال شده به شهر مشهد در حدود 12 ساعت قابل تحویل دردفاتر تخلیه بار ما درترمینال شهر مشهد میباشد . برای اطلاع از ساعت حرکت ماشین ها در هر روز میتوانید به صفحه ی دفاتر تخلیه بار مراجعه کنید.

 

شهر مشهد یک شهر گردشگری و زیارتی است و دارای بازار های خرید سوغات واقلام زندگی ازجمله بازار رضا، بازار سرشور، بازار مرکزی، بازار حکیم، زیست خاور، بازار جنت که  جزئی از قدیمی‌ترین بازارهای مشهد هستند. مراکز خریدی که در سال های اخیر در مشهد احداث و راه اندازی شده اند عبارتند از الماس شرق، مجتمع تجاری پروما، مجتمع تجاری کیان سنتر 1 و 2، بازار بزرگ خیام، بازار گوهرشاد، برج تجاری آلتون، مرکز خرید وصال، مجتمع تجاری فردوسی، مرکز خرید خورشید، مرکز خرید میدان 17شهریور، مرکز خرید خیابان ایثار و… هستند.

 

رفع نیاز این بازار های بزرگ برای تامین محصولات و جمعیت روز افزون  شهرمشهد، باعث تبدیل شدن این شهر به یک منطقه صنعتی شده است و باعث ایجاد و راه اندازی کارخانه ها وشرکت های تولیدی شده است . رفع نیاز این کارخانه جات از بابت تهیه مواد اولیه  از شهر هایی مانند تهران و کرج مستلزم وجود باربری سریع و بدون دقدقه است. شرکت لوان نور در باربری کرج با ایجاد خدماتی مانند ارسال بار با اتوبوس به مشهد و دریافت بار از مشهد (تخلیه بار) سعی در رفع این نیاز دارد.

برای حمل بار به مشهد  چه کنیم ؟

شما میتوانید برای حمل  بار به مشهد مرسوله خود را تحویل دفتر باربری کرج لوان نور تعاونی 8 دهید و یا با شماره تلفن 09121857658  تماس گرفته و هماهنگی لازم را برای دریافت مرسوله از شما و تحویل باربری کرج به عمل آورید و سپس بعد از کمتر 24 ساعت محموله خود را در دفاتر شهرستان لوان نور تحویل بگیرید.

 

بیشتر بخوانید:

ارسال بار به شیراز از کرج

باربری وطن کرج

باربری شهرک صنعتی گلگون

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها