توضیحات

ارسال بار به شیراز از کرج

ارسال بار به شیراز از کرج

برای همه افراد پیش آمده است که به دلایل مختلف نیاز به ارسال بار به شیراز را داشته اند اما اطلاعات کافی در این مورد را نداشته اند ، ارسال بار از کرج به شیراز به دلایل مختلفی از جمله انتقال محل زندگی و… انجام میشود.

ارسال بار از روش های مختلفی از جمله ارسال بار هوایی و زمینی و …. انجام میشود اما روش عقلانی آن نسبت به مسافت تعیین شده بین دو شهر ارسال بار با اتوبوس و خرده  بار به صورت زمینی است.

 

ارسال بار به شیراز:

ارسال بار یا ارسال خرده بار از کرج به شیراز به دلایلی مختلفی انجام میشود که یکی از آن ها جا به جایی محل زندگی یا مواد غذایی و بهداشتی میباشد .

شیراز:

یکی از کلان شهر های ایران  هست که مرکز استان فارس به شمار میرود و در جنوب کشور قرار دارد ، جمعیت شهر شیراز حدود 1600000 هست و پنجمین شهر بزرگ  و پر جمعیت ایران به شمار میرود .

شیراز یک شهر توریستی ایران میباشد و با داشتن آثار باستانی مانند دروازه قرآن و بازار وکیل و حافظیه و مسجد نصیر الملک و  ….. به یکی از شهر های تاریخی جهان تبدیل شده است و به همین دلیل است که بسیاری از افراد در این شهر اقامت دارند.

از آنجایی که شیراز دارای آب هوایی قابل قبول است و خبری از آلودگی زیاد نیست و بسیاری از افراد برای رهایی از شلوغی شهر به این مکان پناه میاورند .

در همین راستا ارسال بار با اتوبوس و ارسال خرده بار از کرج به شیراز به یکی از روش های افراد برای انتقال محل زندگی تبدیل شده است چون هم هزینه مناسبی دارد  و هم از اجناس قیمتی بسیار سخت محافظت می شود. (به دلیل مسافت طولانی).

البته این نکته را باید بازگو شد که  در 5 سال گذشته ارسال بار از شیراز به  کیش و قشم نیز بسیار پر مخاطب شده است .(به دلیل نزدیکی از لحاظ موقعیت جغرافیایی)

کرج:

شهر کرج که به ایران کوچک و مرکز دوم ایران معروف است جزو پر جمعیت ترین شهر های ایران هست و این شلوغی باعث شده است که موقعیت شغلی بسیاری برای جوانان به وجود آید و کسب و کار و زندگی کمی در آنجا راحت تر باشد.

علاوه بر این عوامل نزدیکی به مرکز ایران (تهران) و دسترسی به بازار های بزرگ و …. باعث شده است که بسیاری از افراد از شهر های گوناگون به این شهر (کرج) نقل مکان کنند.

به همین دلیل حمل بار و خرده بار از شیراز به کرج کمی سخت است و علاوه بر این موضوع هزینه زیادی به ارمغان میاورد و به دلیل مسافت بالا جا به جایی احتمال شکستن وسایل نیز میباشد .

 

هزینه ارسال بار به شیراز از کرج:

هزینه  حمل بار از کرج به شیراز با توجه به حجم ، تعداد، وزن محموله و فاصله تا شهر مقصد به صورت توافقی محاسبه میگردد و معمولا این مورد یکی از مشکلات افراد برای ارسال بار به مشهد شده است .

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که برای جنس خود نگران هستید(ظروف ، لوازم خانگی ، مبل و….) و نمیخواهید هیچ گونه آسیبی به آن برسد پیشنهاد میکنم که حتما مرسوله خود را به یک شرکت باربری معتبر بسپارید.

 

ارسال خرده بار به شیراز:

خیلی از اوقات میخواهیم یک وسیله کوچک را به شهر دیکه ای بفرستیم (مانند : کتاب و کارتن و گوشی و ….) اما باید هزینه زیادی را بپردازیم .

اما ما در شرکت باربری لوان این مشکل را حل کردیم و خرده بار شما را با کمترین هزینه به مقصد میرسانیم.

 

قبل از انجام هر کاری ابتدا با مشاورین ما تماس بگیرید و علاوه بر راهنمایی از تعرفه های ما نیز باخبر شوید و با خیال آسوده و کمترین هزینه بار یا خرده بار خود را به مشهد و بالعکس ارسال کنید.

مزایای همکاری با ما:

  • تضمین ایمنی محصول در طول مسیر
  • صرفه جویی در هزینه
  • رانندگان ماهر
  • پیگیری لحظه ای محصول
  • صرفه جویی در زمان

 

درباره ما:

شرکت لوان بار با ارائه خدمات بی نظیر در زمینه حمل خرده بار از پایانه باربری کرج به شهرستان ها فعالیت میکند
ارسال خرده بار به شیراز از باربری کرج به کلیه نقاط ایران به صورت یک روزه و دو روزه انجام میگردد، برای اطلاع از قیمت حمل خرده بار به شهرستان با ما تماس بگیرید .

 

بیشتر بخوانید:

ارسال بار به تبریز از کرج

ارسال سریع تجهیزات پزشکی

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها