توضیحات

باربری شهرک صنعتی بهارستان

باربری شهرک صنعتی بهارستان

اگر به دنبال باربری شهرک صنعتی بهارستان هستید که بارهای شما را به صورت امن و مطمئن جا به جا کند می توانید از باربری کرج لوان نور کمک بگیرید زیرا در منطقه و محدوده شهرک بهارستان  یک باربری نزدیک و مطمئن است.

شرکت لوان نور، در زمینه باربری با اتوبوس است از جمله  ارسال خرده بار از کرج به شهرستان و ارسال بار از شهرک های صنعتی، مثل باربری شهرک صنعتی گلگون،  باربری شهرک صنعتی سیمین دشت و… فعالیت دارد.

 

شهرک صنعتی بهارستان

شهرک صنعتی بهارستان در 15 کیلومتری شمال غربی کرج در کنار اتوبان کرج- قزوین واقع شده است. از جمله شهرک های صنعتی البرز می توان به شهرک صنعتی بهارستان اشاره کرد.

شهرک بهارستان کرج از نظر موقعیت و دسترسی یکی از مهم ترین شهرک های صنعتی در کرج می باشد.این شهرک صنعتی 3 فاز دارد که از مرغوبیت بالایی برخوردار است.

صنایع مواد غذایی از مهم ترین صنایع شهرک صنعتی بهارستان می باشد در حال حاضر نیروهای این شهرک حدود 6000 نفر می باشد.

برای ارسال بار از شهرک بهارستان به شهرستان می توانید از شرکت لوان کمک بگیرید.

باربری بهارستان

هزینه باربری شهرک صنعتی بهارستان

هزینه باربری شهرک صنعتی بهارستان یک نرخ ثابت و مشخص نیست و باربری هر کالا با کالای دیگر متفاوت است منظور از باربری با اتوبوس یعنی ارسال بار با اتوبوس از یک شهر به شهر دیگر، ارسال بار با اتوبوس در مقایسه با دیگر روش های ارسال بار ارزان تر و منصفانه تر است، در روش ارسال بار از باربری باید به ترمینال شهری که زندگی می کنید بروید و کالا مورد نظر خود را تحویل داده و هزینه آن را پرداخت کنید و بعد از آن به ترمینال شهر مورد نظر ارسال می شود.

نحوه محاسبه هزینه باربری ترمینال (باربری شهرک صنعتی بهارستان) به این صورت است که حتما باید هزینه های جانبی را نیز در نظر بگیرید. عوامل موثر بر هزینه باربری:

  1. نوع بار
  2. وزن بار
  3. مسافت طی شده تا شهر مورد نظر
  4. بیمه نامه بار
  5. بارنامه
  6. بسته بندی

هزینه باربری بهارستان

باربری های شهرک صنعتی بهارستان

باربری های شهرک صنعتی بهارستان بسیار زیاد است ولی باربری لوان نور به علت سابقه درخشان خود در کنار رقبا بسیار فعال و نام آور است. برای ارسال بار به بهترین و ایمن ترین شکل می توانید از باربری بهارستان ما کمک بگیرید.در کنار ایمنی و اطمینان بار خود را به صورت ارزان تر نسبت به دیگر باربری ها ارسال کنید

شرکت لوان نور با توجه به نزدیکی به کرج و تهران گزینه خوبی برای ارسال خرده بار از کرج به شهرستان است.

باربری های شهرک بهارستان

مزایا باربری شهرک صنعتی بهارستان

از مزایا باربری شهرک صنعتی بهارستان می توان به مواردی همچون:

  1. صرفه جویی در هزینه و زمان
  2. امنیت
  3. استفاده راحت
  4. قیمت در لحظه
  5. امکان پیگیری مرسولات
  6. ارسال بار در سریع ترین زمان ممکن
  7. ارائه خدمات به سراسر کشور

شماره باربری شهرک صنعتی بهارستان

شما برای ارسال خرده بار از کرج و ارسال خرده بار از شهرک صنعتی بهارستان از باربری لوان نور کمک بگیرید. باربری لوان نور واقع در محمد شهر کرج ترمینال شهید کلانتری است شما می توانید برای ارسال بار از کرج به شهرستان با شماره تلفن باربری لوان نور تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: حمل بار به مشهد از کرج

ارسال بار به تبریز از کرج

شماره باربری شهرک صنعتی بهارستان

4.9/5 - (7 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها