توضیحات

ارسال بار با اتوبوس

ارسال بار با اتوبوس

ارسال بار با اتوبوس از قدیم در ایران جایگاه ویژه ای دارد و حمل بار با اتوبوس از روش های نوین ارسال کالا بین مردم بوده است. برای مردم این نگرانی وجود دارد که ممکن است ارسال بار با اتوبوس معایبی مثل دیر رسیدن، سرقت، خراب شدن و.. وجود داشته باشد.

ما در باربری لوان نور به شما این اطمینان را می دهیم که با ارسال بار با اتوبوس از کرج کالا به صورت کاملا سالم و سلامت به دست مشتریان خواهد رسید

اولین شکل حمل و نقل جاده ای حیوانات بودند مثل اسب ها، خرها، گاوها و یا حتی انسان ها که بار را در خطوط خاکی جابجا می کردند و بیشتر مواقع از جاده های بار حرکت می کردند.

در قرن 19 انقلاب صنعتی که به وجود آمد شامل اختراعات جدیدی بود که حمل و نقل را به صورت اساسی تغییر داد. با اختراع تلگراف ارتباط فوری بدون نیاز به حمل اشیاء فیزیکی به وجود آمد. اولین بزرگراه ها در قرن 19 میلادی ساخته شدند

امروزه با پیشرفت امکانات و سریع شدن انجام کارها، در حال حاضر افراد دیگر نگرانی برای انجام کاری در زمان و مکان مناسب را ندارند.در حال حاضر هر کدام از ما برای رسیدگی به کارهای روزانه، کم و بیش به ارسال کالا به مناطق دیگر روی می آورند، با توجه به این موضوع برآورد هزینه و مبلغ ارسال کالا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ارسال بار با اتوبوس یکی از روش های مناسب با هزینه کم و معقول است که می توانید از آن برای ارسال خرده بار به شهرستان استفاده کنید.

ارسال بار با اتوبوس

هزینه ارسال بار با اتوبوس از کرج

برآورد هزینه ارسال بار با اتوبوس یکی از کارهای مهم برای ارسال بار با اتوبوس از کرج است. منظور از باربری با اتوبوس یعنی حمل بار از یک شهر به شهر دیگر است و هزینه و تعرفه آن نیز در مقایسه با دیگر روش های ارسال بار به شهرستان ارزان تر و منصفانه تر است، در روش ارسال بار با اتوبوس در کرج باید به ترمینال شهری که در آن زندگی می کنید بروید و کالا و بار خود را به باربری تحویل دهید، هزینه ارسال بار را پرداخت کنید و رسید خود را دریافت کنید بعد از آن بار شما ارسال می شود و می توانید آن را در ترمینال شهر مقصد دریافت کنید. عوامل موثر بر هزینه باربری با اتوبوس:

  • نوع بار
  • وزن کالا
  • مسافت طی شده از شهر مبدا تا شهر مقصد
  • هزینه بیمه نامه
  • بارنامه
  • بسته بندی

هزینه ارسال بار با اتوبوس

مزایا ارسال بار با اتوبوس

یک مزیت مهم ارسال بار با اتوبوس مشخص بودن زمان ارسال و تحویل کالا در ارسال های مستقیم است و یک مزیت دیگری که دارد تقریبا باربری با اتوبوس باعث می شود که کالا سالم تر حمل و نقل شود.از دیگر مزایا باربری با اتوبوس حمل خرده بار به شهرستان است و می توان به صرفه جویی در زمان و هزینه نیزاشاره کرد.

ارسال مستقیم: ارسال مستقیم به ارسالی گفته می شود که در مسیر اتوبوس مستقیم از یک شهر به شهر مقصد انجام شود.

مثلا ارسال بار از باربری شهرک صنعتی صفادشت به قزوین

چون به صورت مستقیم اتوبوس برای قزوین وجود دارد.

ارسال غیر مستقیم: در ارسال بار با اتوبوس، ارسال غیر مستقیم به ارسالی گفته می شود که خط مستقیم اتوبوس از یک شهر به شهر مقصد وجود ندارد.

مشخص است که در ارسال غیر مستقیم پروسه ارسال کالا مقداری زمان بر است ولی همچنان ارسال با اتوبوس گزینه اول برای وقتی است که زمان در اولویت قرار دارد.

مزایا ارسال با با اتوبوس

چه بارهایی را نمی توان با اتوبوس فرستاد؟

(قوانین ارسال بار با اتوبوس)

اینجا با قوانین ارسال بار با اتوبوس اشنا می شویم:

  • بارهایی که وزن آن ها بالای 40 کیلوگرم باشد
  • مواد غذایی بودار یا مواد غذایی فاسد شدنی
  • طبیعتا ارسال مواد مخدر، کالای قاچاق، اسلحه
  • مرسولات غیر بهداشتی مانند( احشام مرده، جنازه، حیوانات زنده.)طبق قانون حیوانات هم جزء این دسته محسوب می شوند و ارسال آن ها با اتوبوس ممنوع است
  • اجناس غیر مجاز، چک، پول نقد، اوراق بهادار( مسئولیت نگهداری از اینگونه اجناس به عهده باربری نمی باشد )
  • کالاهایی که طبق آیین نامه حمل و نقل ( باربری با اتوبوس ) ، خطرناک محسوب می شوند با اتوبوس ارسال نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: باربری شهرک صنعتی هشتگرد

باربری وطن کرج

4.7/5 - (23 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شفیعی

با تشکر از خدمات خوبتون من هفته پیش با اتوبوس بار ارسال کردم از دفتر شما همونطور که گفتید صبح روز بعد رسید . چجوری میتونم ساعت حرکت اتوبوس ها رو بدونم؟

محمدرضا

ممنونم از پیگیری عالیتون …. <3